ייצור מצבות

 ייצור מצבות אינה רק פעולה של חבטה וליטוש אבן, אלא,תהליך מורכב של אומנות, אומנות ומסירות. כל אבן היא עדות נצחית לחייהם ולזכרם של אלה שאיבדנו. כל זה הוא חלק מההכרה ביקירנו שנפטרו במחווה הולמת. זהו תהליך השזור ברגש, יראת כבוד וכבוד עמוק לנפטר.

כיצד מתבצע תהליך ייצור מצבות?

חקיקת שם באבן היא מסורת עתיקת יומין המייצגת דרך מושרשת להראות כבוד והערכה. יצירת המצבות היא ביטוי חשוב להערצה זו, עם השילוב הייחודי של הנדסה, אומנות ויצירתיות.

התהליך מתחיל בבחירת החומר סוג האבן או השיש הנכון. בישראל, אנו משתמשים בעיקר בשיש וגרניט בשל עמידותם באקלים משתנה ויכולתם להציג פרטים מורכבים. חומרים אלה אינם נבחרים רק בשל עמידותם, אלא גם בשל סמליותם – המסמלת את האהבה והכבוד המתמשכים שאנו רוחשים לנפטר.

שלבים בייצור מצבות עם יצרן המצבות

המצבות מיוצרות בקפידה ובדיוק רב. תהליך ייצור מצבה כולל מספר שלבים יצרן המצבה מתחיל ב: חיתוך החומר הנבחר לגודל הרצוי, החלקת פני השטח, חריטה על המצבה פרטים כגון שם האדם, תאריכי לידה ופטירה, או הקדשה מיוחדת שמבקשים לכתוב על המצבה וכל יצירת אמנות נבחרת – והכל בדיוק ובסבלנות מרבית. שלבים אלה מדגישים את תשומת הלב הקפדנית של האומן לפרטים, והופכים אבן פשוטה למחווה מתמשכת.

מלבד המצבות הכלליות, מצבות רבות מותאמות אישית כדי לשקף את אישיותו של הפרט או רצונות ספציפיים של המשפחה. זה עשוי לכלול עיצובים מורכבים, גימורים וצורות ייחודיים. בין אם מדובר במשורר, מוזיקאי או מי שתרם רבות לקהילה שלו, מצבות יכולות להפוך לביטויים פיזיים של חייו של אדם.

התהליך ליצירת צוואות אלה דורש איזון בין טכנולוגיה מתקדמת לבין אומנות מסורתית. אבל בלב כל זה נמצאת ההבנה שהמוצר המוגמר הוא יותר מסתם אבן. זוהי עדות יציבה ומוצקה של אהבה, כבוד וזיכרון, העומדת איתנה בחולות הזמן.

ייצור מצבה מגרניט שחור של מצבות כדר

התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות ליצרן המצבה

מצבות כדר ייצור ועיצוב מצבות
רחוב ירושלים 37 ראשון לציון חניה חופשית

03-9651189

לאזורי השירות שלנו לחצו >>> כאן 

לפרטים ולעזרה בהזמנת מצבה

ייצור מצבות - סוגים

עולם המצבות מציג מגוון עצום של אפשרויות, כל אפשרות מלאה בקסם ובמשמעות הייחודיים לה. חשוב להבין את מערך המצבות שניתן להכין כדי לקחת חלק מלא בתהליך הנצחת יקירכם.

מצבות קלאסיות

מצבות מסוג קלאסיות, העשויות לרוב משיש או גרניט, הן מסורתיות ועל-זמניות. הם נושאים כתובות של שמו של הנפטר, תוחלת חייו ומסרים ייעודיים. אין זה יוצא דופן לראות סמלים ודימויים חרוטים בעדינות הקשורים לאישיותו או לתחומי העניין של הנפטר.

מצבה מאבן חברון

מצבות קיר - מצבות סנהדרין

שיטה נוספת של קבורה הינה קבורה בקומות עם מצבות קיר או ״מצבות סנהדרין״. שיטה זו חזרה לפעילות בעקבות המצוקה המשמעותית במקומות קבורה בישראל. בקבוצה זו המצבות הן פשוט מצבות קיר של קובייה בה האדם נקבר בקומות בתוך קיר בבתי קברות כגון בית העלמין בראשון לציון מקובל לקבור בקומות עם מצבת קיר.

מצבת קיר

מצבות זקופות

מצבות זקופות, או מצבות עומדות מונומנטליות באופיין, ניצבות אנכית מהקרקע. מצבות אלו מורכבות בדרך כלל משני חלקים: ה'מת' או הלוח וה'בסיס'. הם יכולים להיות מעוטרים במוטיבים סמליים, כתובות וגילופים יפים. לפי בקשת המשפחה כגון חלוקי אבן סמלים עיטורים ועוד.

מצבה מיוחדת מאבן חברון עם אבנים שחורות

עיצובים מותאמים אישית

עבור אלה המעוניינים בהשתקפות של אישיותו וחייו הייחודיים של יקירם, עיצובים מותאמים אישית הם בחירה מצוינת. בין אם אתם רוצים משהו בהשראת הבילוי האהוב עליהם, צורה מיוחדת, או כתובת נוגעת ללב המתמצתת את המוטו של החיים שלהם, מצבות בהתאמה אישית מעבירות את הנגיעות האינטימיות הללו בעדינות.

סוגים שונים של מצבות מתאימים לאישים שונים ולהעדפות שונות. כאשר אנו עוברים לסעיף הבא, יש לזכור כי כל מגוון מגיע גם עם תג מחיר שונה.

מצבה לאמא מאבן חברון וגרניט שחור

עלות ייצור מצבות

מחירה של מצבה הוא נושא לדאגה משמעותית. אנו במצבות כדר מאמינים באמונה שלמה כי שקיפות התמחור היא המפתח לאתוס שירות הלקוחות שלנו. למרות שזה כמובן לא נושא נוח, התייחסות לעלויות בתחילת הדרך יכולה להקל על הלחץ בטווח הארוך.

אנו כמובן נשתדל תמיד לתת את המחיר הזול למצבה ועם שירות ברמה הטובה ביותר תוטך כדי ביצוע מושלם של ייצור המצבה ועמידה בזמנים בהתקנת והרכבת המצבה בבית הקברות. אנו ספקים מורשים של חברת קדישא ומרכיבים מצבות בכל בתי העלמין בישראל.

גורמים המשפיעים על העלות של ייצור מצבות

העלות הכוללת של ייצור מצבה יכולה להיות מושפעת ממספר גורמים. לסוג החומר אבן חברון או שיש טורקי או אבן טבעית יש לחומרים אלה מחירם שוני, ולכן לסוג האבן שבו נשתמש תהיה השפעה משמעותית. גרניט ושיש, למשל, עשויים להיות שונים במחיר. גם הגודל והמורכבות העיצובית של המצבה יכולים להשפיע משמעותית על העלות. מצבה גדולה יותר המתהדרת בפרטים מורכבים וחריטה בהתאמה אישית תדרוש באופן טבעי מחיר גבוה יותר מאשר עיצוב קטן ופשוט יותר.

מצבה מיוחדת - מצבה משולבת גרניט אפור נוקודות וגרניט שחור

טווחי מחירים לייצור מצבות

טווח המחירים של מצבות יכול להשתנות באופן משמעותי. עיצובים קלאסיים במידות סטנדרטיות מתחילים בדרך כלל מכמה אלפי שקלים חדשים, בעוד דגמים מעודנים בהתאמה אישית לחלוטין יכולים לעלות הרבה יותר.

מצבת אבן שוכבת עם הרמה

ערכה של מצבה איכותית

כאשר בוחנים את העלות, יש לחשוב גם על הערך של השקעה במצבה עשויה להפליא. הוא משמש כמחווה מתמשכת לאהובכם, מקום להתבוננות, וסמל לאהבתכם העומדת במבחן הזמן. זו לא רק רכישה; זו השקעה בזיכרון.

במצבות כדר, אנו מחויבים לספק מגוון אפשרויות תמחור ללקוחותינו, להסביר עוד יותר את העלויות הכרוכות בכך, ואפילו להציע אפשרויות תשלום בתשלומים. אנו מבטיחים לך אפס עלויות נסתרות, מכיוון שאנו מעריכים אמון וכנות בהתנהלות שלנו. הישארו מעודכנים בסעיף הבא שלנו; אנו נביא דוגמאות למצבות שאנו מציעים כדי להפוך את הבחירה שלכם לקצת יותר ברורה וקלה.

מצבה מיוחדת - מצבה מגרניט אפור עם לב מעוטר בתמונת הנפטר

עיצובים של מצבות

בכדר מצבות אנו מציעים מגוון מרשים של סגנונות ועיצובים לבחירה. כל מצבה מעוצבת באהבה, כבוד ומומחיות שאין שנייה לה. תיק העבודות שלנו כולל מבחר מגוון של דוגמאות למצבות, שאנו בטוחים שישאירו רושם מתמשך.

עיצובים קלאסיים למצבה

עיצובים קלאסיים למצבה מעניקים אלגנטיות נצחית למקומות המנוחה האחרונים שהם מסמנים. אלה מורכבים ממצבות שיש יפות, מעוטרות בתחריטים ופסלים עדינים. יצירות אלה, שנוצרו באהבה על ידי האומנים המיומנים שלנו, מאפשרות לכם לחלוק כבוד ליקיריכם בצורה מתוחכמת ומסורתית.

מצבה מיוחדת מאבן חברון ושיש

אפשרויות מודרניות בייצור מצבה

אנו מעריכים גם אסתטיקה עכשווית ואנו מבטיחים שאנו מספקים את כולם. האפשרויות המודרניות שלנו כוללות מצבות גרניט מלוטשות עם קווים נקיים. העיצובים המודרניים שלנו נותנים כבוד לפשטות ולסגנון, מבלי לאבד את מהות הכבוד והחסד. אלה משמשים כמצבות זיכרון נשגבות לאדם המודרני.

מצבה מיוחדת מאבן ירושלמית, שיש גרניט שחור ואבנים

עיצוב מצבות מותאמות אישית

מלבד ההצעות הרגילות שלנו, אנו מציעים מגוון רחב של עיצוב מצבות מותאמות אישית לפי המפרט שלך. זה מאפשר לך להזמין מצבה המספרת סיפור, משקפת את האינטרסים ומשקפת את אישיותו של המנוח. העיצובים המותאמים אישית למצבה שלכם יוצרים השתקפויות נוקבות של מי היו יקיריכם במהלך חייהם.

דוגמאות למצבות