מצבות כדר ייצור וחידוש מצבות
לכל הארץ

מצבות כדר קבלן יצרן מצבות ומומחה בכל עולם המצבות.  המומחיות שלנו היינה בייצור מצבות, יבוא מצבות, התקנת מצבות, עיצוב מצבות, חידוש מצבות, תיקון מצבות ושיפוץ מצבות. מפעל המצבות שלנו הוא הוותיק והאמין ביותר בישראל למעלה מ-65 שנים. אנו ממוקמים בעיר ראשון לציון ומספקים מצבות לרוב חלקי הארץ המומחיות שלנו נובעת משנים של ייצור בנייה ועיצוב מצבות, ואנו דור שלישי לבוני מצבות.
אנו בונים, מעצבים ומייצרים את כל סוגי המצבות, האנדרטאות, מצבות קיר עם אבנים מגוונות בצבעים לבן ,שחור, אדום ועוד.  אנו מייצרים מצבות לאמא, מצבות לאבא, מצבות צבאיות אנו ספקים מורשים של צה"ל חייל האוויר ומשרד הביטחון מייצרים מצבות לחיות בית, מצבות עומדות מגרניט סלעים, כדים, בתי נרות, מוכרים אביזרים למצבות כגון בתי נר וכדים ועוד. 
האספקה שלנו של מצבות שיש ומצבות מאבנים וגרניט היא מתוצרת הארץ ובמידת הצורך גם מיבוא ממקומות רבים בעולם. אנו ידועים באמינות, בדיוק אספקה והרכבת מצבות ובמחירים ללא תחרות.

התקשרו עכשיו או הגיעו אלינו לפגישה.

03-965-11-89
051-580-0815

מצבות כדר יצרן מצבות רחוב ירושלים 37 ראשון לציון 

מצבות כדר - מומחים בכל תחומי המצבות

כיתוב על מצבה

ייצור מצבות

חידוש מצבות

עיצוב מצבות מיוחדות

אביזרים למצבות

מצבות לבעלי חיים

מצבות כדר מלווים אותכם
בבחירה הקשה של המצבה

פטירה של אדם זה רגע קשה עבור כל אדם אשר הכיר את הנפטר ובוודאי עבור בני המשפחה.אנחנו במצבות כדר מבינים את הקשיים הכרוכים בבחירת בונה מצבות, בבחירת המצבה, בעיצוב שלה וכולי, וכל זאת במהלך 30 ימי האבל. אנחנו מבינים את כאבכם, מאחלים לכם שלא תדעו עוד צער ומבטיחים ללוות אותכם ברגישות ואמפתיות. אנו נעזור לכם ככל הנדרש כדי שתקבלו את הבחירות הטובות ביותר בשבילכם ובשביל הנפטר. אנו נעזור לכם להתאים את המצבה לצרכים שלכם, לרצונות שלכם ולאשיות של הנפטר תוך התחשבות בכל הצרכים שלכם.  

מצבה מיוחדת של מצבות כדר מאבן חברון ואבנים צבעוניות מודבקות

מצבות כדר - מעל 65 שנות ניסיון

בעקבות ניסיון של למעלה מ65 שנה ו5 דורות של המשפחה שמציירים מצבות אנו יכולים להבטיח לכם את המקצועיות הטובה ביותר בשוק. אנו במצבות כדר אף מייצרי מצבות ומתקיני מצבות מורשים מטעם חברת קדישא. לעוד פרטים הקשורים לקבורה מוזמנים ללחוץ כאן. אנו יכולים לספק לכם את כל סוגי השיש והאבנים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק במחירים הטובים בשוק. לאור הניסיון שלנו אנו נדע לכוון אותכם לסוג המצבה שהכי תענה על הצרכים שלכם, לפתגם ,השיר שיכולים לתאר את הנפטר או כל כיתוב על מצבה אחר שיתאים לכם.

מצבה מיוחדת - מצבה מאבן טבעית לא מסותת בשילוב פלטת זכוכית

אחריות ל20 שנה!

אנו במצבות כדר מספקים ללקוחות שלנו את האבנים והשיש האיכותיים ביותר הקיימים ונותנים את השירות המקצועי ביותר.

 לאור כך אנו מבטיחים לכם אחריות ל20 שנה על המצבות שאנו מספקים. כן, אנחנו עד כדי כך בטוחים באיכות ובמקצועיות שלנו.

מוזמנים לבוא לדבר איתנו

מצבות כדר - מספקים מצבות
לכל רחבי הארץ

אנו במצבות כדר מספקים מצבות לכל רחבי הארץ. אנו כבר שנים מספקים מצבות למשפחות החל מאזורי הדרום כגון נתיבות ובאר שבע, לאזורי המרכז כגון ירושלים, בית שמש, ראשון לציון ועד לאזורים צפוניים יותר כגון רמת גן ופתח תקווה. לא משנה מאיפה תזמינו מאיתנו מצבה,אנו מבטיחים לספק אותה ברמה הכי גבוה שיש לכל מקום שתצטרכו.

מצבה מאבן גלילית

מצבות כדר - גם לחיות מגיעות מצבות

בעבר, כאשר חיית מחמד נפטרה, הבעלים שלה שרצו לקבור את החיימד מחמד האהובה שלהם, היו צריכים להסתובב ברחבי העיר ולחפש מקום לקבור את החיה.

אם הבעלים רצו להשקיע בקבורה, הם היו מציבים אבן, שלט קטן או צעצוע שמסמלים את החיה, אך לצערם ״אנדרטאות״ אלו לא החזיקו מעמד לזמן רב.

כיום המצב השתנה וישנה גם אופציה לקבור בבתי קברות מסודרים לחיות וגם אם אין בית קברות כזה קרוב, ניתן לקבור בשטח פנוי ולהציב מצבה מסודרת שתיתן גם בעל החיים קבורה מסודרת. 

ניתן להכין מצבה לבעל החיים שלכם כמו שמכינים מצבה לאדם. החל מסוג האבן, הגודל, הכיתוב והעיצוב.

גם מצבות לבעלי חיים היום ניתן להכין מאבנים כמו אבן חברון, אבן בזלת, שיש גרניט, אבנים מיוחדות כמו אבני זכוכית, ניתן להשתמש בחלוקי נחל, לעצב בצורות מיוחדות, להטמיע צעצוע אהוב של החיה ועוד. 

היתרון בלהכין מצבה לבעל החיים שלכם, זה שאתם לא חייבים להכין את המצבה עד ה30 יום לפטירה מכיוון שלא חלים חוקי הלכה יהודיים, כך שתוכלו להתאבל ולבחור את המצבה בנחת. חשוב רק לשמור על כך שלא יעבור זמן רב מידי ואז יהיה קשה לאתר את מקום הקבורה של הבעל החיים.

מתלבטים איזו מצבה להכין לחיה שלכם? מוזמנים ליצור איתנו קשר בלחיצה כאן.

 

מצבות לבעלי חיים

מחיר מצבה

ייצור מצבה זו הוצאה לא קטנה. אנו מבינים את הקושי לארגן את הכספים עבור הוצאות הקבורה והשבעה, במיוחד כשהם קרובים למועד הפטירה והאבל הנלווה אליו. 

בזכות ניסיוננו הרב אנו יודעים להפגין אנו מגלים רגישות ואמפטיה ואנו תמיד באים לקראת לקוחותנו, מנסים להתאים את המצבה לתקציביהם, מאפשרים להם לעדכן אותנו מתי אפשרי מבחינתם לשלם על המצבה, מאפשרים אופציות תשלומים ומספקים להם מחיר הוגן.  

לפרטים על מחירי המצבות שלנו מוזמנים ללחוץ כאן.

התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

מצבות כדר ייצור עיצוב וייבוא מצבות רחוב ירושלים 37 ראשון לציון חניה חופשית

03-9651189

לאזורי השירות שלנו לחצו >>> כאן 

לפרטים ולעזרה בהזמנת מצבה

מצבות כדר - מייצרים מצבות מכל הסוגים

מצבה משיש טורקי

מצבה משיש טורקי נחשבת יוקרתית ואיכותית. שיש טורקי הוא שיש עמיד מאוד שמסוגל להחזיק מעמד במשך המון שנים במזג האוויר הישראלי ללא בעיה. מצבות משיש טורקי לא צריכות תחזוקה שוטפת, דבר אשר מקל על ההוצאות של המשפחה. 

מצבה משיש טורקי עם ציפוי אקרילי המונחת על אלמנט גבוה (קבורת על)

מצבה מאבן ירושלמית

מצבה מאבן ירושלמית או בשמה השני – ״אבן סלייב״ היא מצבה מאבן טבעית שיכולה להגיע בצהוב, אדום וורוד. האבן של המצבה נחצבת בהרי ירושלים וידועה כאבן צפופה ודחוסה עם מראה גס. בשימוש שלה במצבה ניתן לייצר מצבה חלקה או מחוספסת. מצבה משיש חברון.

מצבה מאבן ירושלמית אשר צבעיה הם לבן או לעיתים היא בעלת גוון מעט צהבהב. זוהי אחת האבנים הנפוצות ביותר עבור בוני מצבות לצורך ייצור מצבות, בעיקר עקב העובדה שממנה בונים מצבות אשר ממוקמת מעל הקברים של חללי צה"ל. זוהי אבן ברמה גבוהה מאד אך היא מצריכה טיפול ותחזוקה אחת לכמה שנים.

מצבה מיוחדת - מצבה מאבן ירושלמית

מצבה מגרניט סרדו

מצבה מאבן גרניט סרדו היא מצבה המיוצרת מחומר בשם גרניט סרדו אשר הוא שיש מאוד איכותי ועמיד לתנאים קשים. הצבעים האופייניים לו הם גוונים של אפור מנוקד לבן. החומר נחצב בישראל ולכן הוא גם זול יותר משיש שמיובא מחו״ל.

מצבה מיוחדת - מצבה משולבת גרניט סרדו ,גרניט שחור ו גרניט אדום

מצבה משיש גרניט

מצבה משיש גרניט היא מצבה שמיוצרת מסלע גבישי שמיובא מחו״ל ושעובר תהליכים של עיצוב, פיסול והתאמה לשימוש למצבה. יש מגוון רחב של צבעים לגרניט, החל מאדום,אפור,שחור ועוד. השיש גרניט הוא שיש איכותי אך כן דורש תחזוקה פעם בכמה זמן לאור התנאים של מגזג האוויר בישראל. 

מצבה מיוחדת משולבת אבן חברונית, שיש לבן וגרניט שחור

קצת דוגמאות מהמצבות שלנו