סוגי מצבות

פטירתו של אדם, ללא קשר לגילו, מצבו הבריאותי וסיבת המוות, גורמת למשבר רגשי קשה לכל המקורבים לאדם.  במצב הרגשי של המשפחה והחברים כמעט ובלתי ניתן לאגור כוחות בשביל להתחיל להכין את המצבה הטובה ביותר למנוח. למרות כל זאת חייבים להכין את המצבה בהקדם האפשרי על מנת שתהיה מוכנה לגילוי המצבה ביום ה30 לקבורה. לפניכם קטלוג סוגי מצבות של מצבות כדר.

בקטלוג תוכלו לראות מגוון רחב של סוגי מצבה עם קישור לעמודים המסבירים על כל מצבה. 

בזכות ניסיוננו הרבה של למעלה מ65 שנות עבודה אנו נוכל לעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם תוך מתן שירות סבלני, אמפתי ואכפתי ומקצועי.

אנו מזמינים אותכם להתייעץ אתנו בבחירת המצבה שאתם שוקלים לקחת.

החשיבות של בחינת סוגי מצבות לפני הבחירה

למרות שניתן להחליף את המצבה שבניתם ליקיר שלכם שנפטר, אנו מאמינים כי אינכם הייתם רוצים להחליף את המצבה ולהוציא עוד אלפי שקלים על מצבה חדשה והעבודה הכרוכה בכך. מעבר לכך, אנו מבינים כי ככל שהזמן חולף, המשמעות של איכות ועיצוב המצבה גדלה. האופן בו המצבה מנציחה את הנפטר גדלה ככל שהחיים ממשיכים ומבינים מה האדם פספס בהם. לאור כך, אנו ממליצים לכם לעבור היטב על התמונות של מצבות שהצגנו לכם על מנת שתהיו שלמים עם ההחלטה של כיצד המצבה שאתם החלטתם לבנות תיראה.

מגוון רחב של סוגי מצבות

לנו במצבות כדר יש מגוון רחב של סוגי מצבות ממגוון רחב של חומרים. החומרים מגיעים מכל רחבי תבל. החל מבישראל – מהגליל בצפון, חברון וירושלים שבמרכז, מצפה רמון ואילת, ועד קצוות העולם כמו טורקיה איטליה ועוד. ישנו מנעד רחב של צבעים, מרקמים, גוונים, שילובים של חומרים, אביזרים למצבות ומגוון רחב של אופציות של אופציות של כיתוב ומה לכתוב על המצבה. מפאת הסיבה שישנם המון אופציות וזמן קצר לבחירה של המצבה, בשילוב האבל הכבד של המשפחה, אנו מזמינים אותכם לשבת אצלנו לקפה, כדי שביחד, בסבלנות ואמפטיה נצליח לייצר את המצבה היפה ביותר והמתאימה ביותר לאדם שנפטר על מנת שתצאו מרוצים וגם שהנפטר יכובד בצורה הטובה ביותר.

התקשרו עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

מצבות כדר ייצור עיצוב וייבוא מצבות רחוב ירושלים 37 ראשון לציון חניה חופשית

03-9651189

לאזורי השירות שלנו לחצו >>> כאן 

לפרטים ולעזרה בהזמנת מצבה

מצבה מאבן בזלת

מצבה מאבן חלילה

מצבה מאבן גלילית

מצבה-מגרניט-אפור-2

מצבה מגרניט אפור

מצבה מאבן ירושלמית

מצבת קיר או בשמה השני מצבת סהנדרין טורקיז

מצבת קיר

מצבה-מגרניט-אדום

מצבה מגרניט אדום

מצבה משיש
גרניט סרדו

מצבה זוגית

מצבה משיש
טורקי